Tahniah Filem Malaysia

Assalamualaikum..

Salam 1 Malaysia...
weee..:)

Arini mase balek dri makan
saje je usha2 kedai DVD kat tepi jalan..
Ingat nak usha2 DVD filem CHINA
Pastu carik punye carik..
laoban tu kasik aku suwoh tengok satu cite nie..

PERHHH!!!
Terkejut aku wei...
diye suwoh aku tengok cite nie...





EVOLUSI KL DRIFT 2!!!!!!

SO...
TAHNIAH.......TAHNIAH......!!!!!!
Kepada PENGARAH, PRODUCER dan PELAKON filem nie...
Coz telah menembusi pasaran luar negara..
Maksudnya...
Owang2 negara China semer sudah menonton filem anda!!!
Sekali lagik TAHNIAAHHHH!!!!

nie dailog aku ngn bro DVD tu...

bro DVD: “这是不是你们国家的电影??”
(ni movie negara kamu ke?)

aku: “是啊!我很高兴, 因为在中国 也可以买马来西亚的电影”
(betol! saya sngt gembira sebb dpt beli movie MALAYSIA kat CHINA)


bro DVD: “那,你就买这个吧!”
(So, apelagi..belilah..:)..)


aku: “好的!我还要买一个中国的”
(ok la..saye beli..nak beli lagik satu movie CHINA)


Aku harap..
ade la lagik banyak movie2 malaysia..
Dapat beli kat sini..
HAHAHAHA...:P


OPPPSSSS!!!

ADE satu lagik..
Sape2 yg berminat nak beli..
SONY PSP 3000
yg aku dah pakai...
boley beli kat aku..

aku baru pakai sebulan..
pastu dah x maen..
sebb aku rase BORING..
dan GAMES bukan diri aku....

Harga asal aku beli 1500rmb..
aku jual 1000rmb je la..
kalo malaysia 500 ringget..
termasu memori card..games..
earphone...dan kotak simpann..
















Kalo ade sape yg berminat..
Boley email akat aku..
syaz_mym@yahoo.com..
or go to my facebok..
carik Syazwan Syamim..
or letak je kat komen/runag berbual di sebelah..

OK..
chowwww~~~


~nota kaki~

1)电影 dian ying = filem

2)老板 lao ban = boss

0 comments:

Post a Comment

时间

自己

自己

介绍

My photo
Beijing, China
Syazwan Syamim is my name. Confident is my strenght. Brave is my passion. Laught is my madicure. Emusement is my emos.