我爱我的房间 (SAYA SAYANG BILIK SAYA) part 2



HELLO!!!
Entri kali nie..
nak tnjuk sket sambungan..
Penambahbaikan bilik kesayang aku...
untuk fasa ke-2...
HEHEHEE..
Mari kita tinjau sket...
Ape yg ade..
jom!!..jom!!!!


~peti TV ku~




~Aromatheraphy candle~




~di atas TV terdpt 1 lgi lilin aroma~



~rak katil saya~





~di rak ade 1 lagik lilin aroma~


~lilin aroma yg sngat cantik~



~lilin aroma di atas TV~



~lagi...dan lagi~



~nmpk x kwan saya?..rindu mereka~


~lampu yg cerah~



~di atas meja ada leppie yg saya syg!!~


~rak katil saya lagi...~




~itu katil saya!!~


OK~~
untuk fasa ke-2..
saya telah habiskan sebnayak..
RMB 200..
nnti bile elaun dah masuk..
nak gi 一家家具(IKEA)...
Curik idea dan beli brg lagik>>
Sampai sini suda..
Esok nk ikot member gie..
北京大学 (Peking University)
Melawat kesana..
BABAI~~

0 comments:

Post a Comment

时间

自己

自己

介绍

My photo
Beijing, China
Syazwan Syamim is my name. Confident is my strenght. Brave is my passion. Laught is my madicure. Emusement is my emos.