我爱我的房间 (SAYA SAYANG BILIK SAYA) part1

YE...BETULL!!!
saya sayang bilik saya..
sebb bilik itu tempat saya berteduh...
dari hujan,salji dan panas..


"我爱上我的房间!"


HEHEE...
tetibe je semangt nie...
Bile dpt tau kene stay 4 taun lagik kat sini..
so, 4 taun lagik la ak kene berteduh kt bilik nie...

SO..
semangat untuk MENGEMAS dan MENCANTIK
bilik telah mari...
huhu~~



Ari Isnin yg lepas..
Telah smpi ke 金五星...
membeli perkakasan..
Saya telas menghabiskan sebanyak..
RMB300..
hehee..


Jadi ini hasilannya~

~dinding slekk la~


~my meja stady~


~meja aku yg vouge~




~lalalala~



~masih perlu diperbaiki~




~my bed~

OK..OK..

Nak kuar dah..

nak gie beli barng lagik....

Sambung di part2 k!!


~NOTA KAKI~

(爱)ai : cinta/sayang

(房间)fang jian : bilik

0 comments:

Post a Comment

时间

自己

自己

介绍

My photo
Beijing, China
Syazwan Syamim is my name. Confident is my strenght. Brave is my passion. Laught is my madicure. Emusement is my emos.