Selamat Datang Aku

Selamat datang buat aku..
Yang baru nak menjinak2kan diri dlam dunia Blogger nie..
before this,
aku memang malas nak wat blog..
berdasarkan pengalaman member2 sebelum nie yg kate..
"malas nak update blog"
"x de mase lak nak selalu update"

memang pown..
ape yg aku tengok member2 nye blog..
bile lame dah update pastu tetibe je nak update..
ayat dia mesti bunyi cam nie.
"ish, dah bersawang blog aku nie"
"sory lame x update coz sebuk sangat"
hahaa..klise kan..

OK,
ade beberape sebab aku nak wat blog nie..

1)Sebab before this mase blajar 汉语 第 二十三 课(Hanyu bab 32) ade blajar pasal 记日(dairi)..so cam tertarik la nak tulis dairi. ~blog pown dairi k! cume owang laen bley bace jerk~

2) Seblum nie ade trlintas nak wat bile member2 semer dah wat..tpi x sampai seru~~ kire skunk dah sampai la~..hehehee..:p

3) Memikirkan umur dah meningkat, so banyak bende kene fikir dah banyk perkare sekeliling harus di fikirkan, jadi melalui tulisn blog dapat aku luahkan buah pikiran aku...~ceet, x bley bla~

4) 记 日记 是 一种 汉语 练习 的 方式,所以 我的 汉语 进步 越来越大。( Menulis dairi merupakan salah satu cara untuk memajukan level bahasa Mandrin aku)..~heheh~

OK,
Aku harap agar aku dapt la selalu update blog aku nie walaupown x xjadi blogger tegar..hehe:P

"QUOTE"
~没 记日记 不比 记点 日记 好~
张老师

"NOTA KAKI"
[博 客] bo ke = Blog
[博 客 人] bo ke ren = Blogger

0 comments:

Post a Comment

时间

自己

自己

介绍

My photo
Beijing, China
Syazwan Syamim is my name. Confident is my strenght. Brave is my passion. Laught is my madicure. Emusement is my emos.